wtorek, 17 kwietnia 2018

WIELKA WYMIANA KSIĄŻKOWA EDYCJA V

W tym wydarzeniu biorę udział po raz pierwszy i nie wiem jak mogłam się wcześniej uchować. Przecież to fantastyczna sprawa!
Dzięki dziewczynom z savethemagicmoments.pl oraz socjopatka.pl



Ogólne zasady:

  • Akcja trwa od 15 do 22 kwietnia 2018 r.
  • Udział w akcji może wziąć każdy - nie tylko bloger!
  • Książkami się wymieniamy, nie sprzedajemy!
  • Wymiana odbywa się bezkosztowo - ponosimy wyłącznie koszty przesyłki
  • Paczki z książkami nadajemy wyłącznie śledzonymi przesyłkami

Moje wymiankowe propozycje przedstawiają się następująco:




1. Turbulencja - Whitney G. / stan bardzo dobry WYMIANA lustrorzeczywistosci.pl
2. Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie - Jessica Knoll / stan bardzo dobry
3. Wielbiciel - Charlotte Link  / stan bardzo dobry
4. Sprawy wewnętrzne - Ian Rankin / stan bardzo dobry
5. Ostatni dzień lata - Joyce Maynard / stan bardzo dobry
6. Chirurg - Tess Gerritsen/ stan bardzo dobry
7. W cieniu - A.S.A. Harrison / stan bardzo dobry
8. Wszystko, co w Tobie kocham - Samantha Young / stan bardzo dobry WYMIANA lustrorzeczywistosci.pl
9. Nie podchodź bliżej - Katarzyna Misiołek / stan bardzo dobry WYMIANA creadivvva.blogspot.com




10. Spóźnieni kochankowie - William Wharton (wersja kieszonkowa) / stan bardzo dobry
11. Dzień dobry, kochanie - Elisa Amoruso (wersja kieszonkowa) / stan bardzo dobry
12. Dziewczęta i kobiety - Alice Munro / nowa
13. Londyn NW - Zadie Smith / nowa WYMIANA creadivvva.blogspot.com
14. Powrót do Daringham Hall - Kathryn Taylor / stan bardzo dobry
15. Poduszka w różowe słonie - Joanna M. Chmielewska / stan bardzo dobry WYMIANA z lustrorzeczywistosci.pl
16. Prowincja pełna marzeń - Katarzyna Enerlich / stan dobry
17. Real - Kathy Evans / stan bardzo dobry
18. Czerwień jarzębin - Katarzyna Michalak / stan bardzo dobry
19. To, co najważniejsze - Samantha Young / stan bardzo dobry WYMIANA z lustrorzeczywistosci.pl





20. Miłość i inne dysonanse - Janusz Leon Wiśniewski (wersja kieszonkowa) stan bardzo dobry
21. Duch w maszynie - Michał Bigoszewski / nowa
22. Sztuka uprawiania róż z kolcami - Margaret Dilloway / stan bardzo dobry WYMIANA z Katarzyna Staszak
22. Tylko jedno życie - Sara Blaedel / stan bardzo dobry
23. Za nic w świecie - Kim Lawrence, Margaret Way / stan bardzo dobry
24. Miasto cieni - Michael Russell / stan bardzo dobry
25. Zahir - Paulo Coelho / stan dobry
26. Makatka - Katarzyna Grochola, Dorota Szelągowska / stan bardzo dobry
27. P.S. Kocham Cię - Cecelia Ahern / stan bardzo dobry
28. Widok z nieba - Clara Sanchez / stan bardzo dobry
29. Anegdoty dziennikarskie - Maciej Mazur / nowa


30. Taniec z aniołem - Ake Edwardson / stan bardzo dobry
31. Tatuaż - John Burdett / stan bardzo dobry WYMIANA Z Natalia Matuszkiewicz
32. Prawdziwa zbrodnia - Andrew Klavan / stan bardzo dobry
33. E-biznes po godzinach - Maciej Dutko / nowa
34. Inbound marketing - Brian Halligan / nowa  WYMIANA z makehappylife.pl
35. Alchemia sprzedaży - Konrad Pankiewicz / nowa
36. Efektywna sprzedaż - Linda Sparks / nowa
37. Hipnotyczna prezentacja - Andrzej Batko / nowa
38. Co nieco o rozwoju dziecka - Paweł Zawitkowski / stan bardzo dobry
39. W oczekiwaniu na dziecko - Heidi Murkoff / stan bardzo dobry
40. Ciężarówką przez 9 miesięcy - Kaz Cooke / stan bardzo dobry


Jeśli widzisz coś dla siebie zapraszam do kontaktu - w komentarzu pod tym postem lub mailowo: magda.hemperek@wp.pl


21 komentarzy:

  1. Napisałam wiadomość u siebie pod postem, wybrałam 3 książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Zainteresowała mnie książka pani Michalak oraz Poduszka w różowe słonie. Oto moje książki: https://m.facebook.com/events/844210872433995?view=permalink&id=857780491077033&notif_t=feedback_reaction_generic&notif_id=1523884056814315&ref=m_notif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Poduszka..." już wymieniona.

      Natomiast nic mi u Ciebie nie podpasowało;/ Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Witaj! Zainteresowało mnie kilka Twoich pozycji, natomiast u mnie została ostatnia lektura o charakterze fantasy: "Ever" - daj proszę znać czy udałoby się którąś książkę za nią ugrać :)

    https://www.instagram.com/p/BhotibUAmMk/?hl=pl&taken-by=infinifable

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Znajdziesz coś u mnie za: E-biznes, Inbound marketing, Alchemię i efekty sprzedaży?
    bit.ly/wwk2018

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niestety nic dla siebie nie znalazłam;/ Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Cześć! Och, ile tu smacznych kąsków! Zostawiłaś u mnie komentarz, że chciałabyś "Lokatorkę" i "Bad mommy" ("Anioł do wynajęcia" już niestety zarezerwowany). Ja jestem zainteresowana Twoimi: "Nie podchodź bliżej" i "Londyn NW", co Ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, może znajdziesz coś u mnie za "Ostatni dzień lata"?

    http://atociwynalazek.blogspot.com/2018/04/przeczytaj-i-podaj-dalej-wielka-wymiana.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Czy znajdziesz coś u mnie za "Miłość oraz inne dysonanse" lub/i "E-biznes po godzinach"?

    http://liona-mojepasje.blogspot.com/2018/04/przeczytaj-podaj-dalej-v-edycja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, znajdziesz coś u mnie za Wielbiciela? http://bibliotecznie.blogspot.com/2018/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-vol-5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Niestety nic dla siebie nie znalazłam;/ Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Hej! Napisalam do Ciebie maila w sprawie wymiany :) Tu piszę komentarz z jakiegoś durnego starego konta :) Zajrzyj, oki?

    OdpowiedzUsuń
  11. coś u mnie za Ostatni dzień lata? :)

    OdpowiedzUsuń